Ljudje točno vemo, kdaj nam nekdo želi samo nekaj prodati ali pa nam želi resnično pomagati.

Če nam želi nekaj prodati, želi z nami zaslužiti. Tudi, če nam ne pomaga.

Zato smo do prodajalcev zdravo skeptični.

Če pa nam želi resnično pomagati, pa morda ob tem sploh ne bo zaslužil. To pa je že bolj lastnost prijatelja kot prodajalca.

In prijateljem zaupamo mnogo bolj kot prodajalcem.

Na dnu lestvice zaupanja pa so oglasi, v katerih se pretirava in napihuje kvalitete nekega izdelka.

Bolj kot pretiravate, bolj naj vam bi kupci zaupali? In več naj bi prodali?

Tudi, če vse skupaj zavijete v kreativen oglas in ga na televiziji zavrtite milijonkrat, da se gledalcu zažge v podzavestni spomin, ne boste mogli ponarediti iskrenosti.

Z vsebinskim marketingom pa morate iskreno pomagati kupcem. Najprej se morate zamisliti, kaj kupce zanima in kako jim lahko koristite. Šele na to lahko pričnete ustvarjati vsebine, ki bodo učinkovite za marketing vašega podjetja.

Primer iskrenosti in neiskrenosti v vsebinskem marketingu

Na primer, da se lotite vsebinskega marketinga in v vsakem članku najmanj desetkrat omenite, da je vaš izdelek super in najboljši. Čeprav veste, da je vaš izdelek na nekem področju slab.

Vaši kupci ugotovijo slabost in se o tem pogovarjajo na socialnih omrežjih in forumih. Vi pa še naprej trdite, da so vse lastnosti izdelka superiorne in jih skušate v to prepričati.

Odkrili so vašo neiskrenost. Kupci so izgubili zaupanje do vašega podjetja in vašega izdelka. Mislite, da bo kdo kupil vaš izdelek? Bo pomagalo, če še naprej prepričujete kupce, da je vaš izdelek super?

Kaj pa, če v člankih najprej nehate hvaliti vaš izdelek in se posvetite problemom vaših kupcev?

Da jim v članku pokažete, kako se neko stvar najhitreje naredi, zraven pa uporabite vaš izdelek?

In popolnoma iskreno poveste, da je vaš izdelek super za nekaj, nekoliko slabši pa je glede nečesa drugega. Hkrati pa omenite, da načrtujete nov model, ki ne bo imel te pomanjkljivosti.

Najprej kupcem pomagate uporabljati izdelek.

Nato vidijo in začutijo vašo iskrenost, zato vam zaupajo, da jim želite pomagati.

Nekateri bodo želeli kupiti izdelek – če jim slaba lastnost izdelka ni pomembna. Nekateri bodo pa počakali na nov model vašega izdelka. Ker ste iskreni in nobenemu podjetju na trgu ne zaupajo bolj kot vam. Zato raje počakajo na vaš izdelek, kot da tvegajo pri konkurečnih podjetjih, ki jim ne zaupajo.

Iskrenost = Zaupanje = Nakup

Kupci torej kupujejo izdelke od podjetij, ki jim zaupajo. Zaupanje pri kupcih pridobite, če ste iskreni.

Ker kupci vedno manj zaupajo klasičnemu oglaševanju, bodo dvomili v vse vaše trditve, ki jih omenite v oglasih. Tudi, če ste pri tem iskreni. Prav tako so kupci izgubili zaupanje v prodajalce, ki jih skrbi le lastna prodaja. Zaupajo pa podjetjem, ki jim iskreno pomagajo z vsebinskim marketingom.

Kupec ne ve, da je bil vpleten v proces marketinga nekega podjetja. Občuti le pomoč tega podjetja, ne da bi za to moral karkoli plačati. Seveda kupec vidi, da je na spletni strani podjetja, ki nekaj prodaja. In točno ve, da imate izdelke in storitve, ki jih je možno kupiti.

Ampak, nihče ga ne sili v nakup. Nihče mu nič ne obljublja. Mu pa pomagajo vaše vsebine. In ko želi kupiti, natančno ve, kje in kaj bo kupil.

In to je tudi iskrena resnica vsebinskega marketinga. Da postavite kupce na prvo mesto in jim pomagate.

Ni na prvem mestu skrb, kako boste nekaj prodali, ampak kako boste kupcu pomagali.

Nekatere stranke me vprašajo, kje je trik vsebinskega marketinga?

Kot da gre za čarovniški trik ali prevaro, s katero kupcem najprej odtegneš pozornost, potem pa jim z različnimi vsebinami vcepiš informacije v možgane in jih tako prepričaš, da nekaj kupijo, čeprav nočejo kupiti.

Ni trika. Ni prevare.

Z vsebinskim marketingom razdajate svoje znanje kupcem in jim želite čim bolj pomagati. Iskreno pomagati. Ko kupec prepozna, da mu ne prodajate, ampak mu pomagate, vam prične zaupati. In zato bo pri vas tudi kupil. Čarovnija je v iskrenem odnosu med vami in vašimi kupci.

Preberite še:  Kako se določi pametne (SMART) marketinške cilje

Pin It on Pinterest

Share This