Klasični marketing dobro poznamo. Ljudem je potrebno zbuditi pozornost tako, da jih motimo in posiljujemo z oglasi. Ali pa jih kličemo po telefonu in motimo ljudi med kosilom.

Nedvomno je bil takšen marketing v preteklosti zelo učinkovit. Vendar ne več.

Vsebinski marketing je v mnogih pogledih nasprotje klasičnega marketinga. Pri vsebinskem marketingu nas ljudje sami najdejo. Nič jim ne vsiljujemo. Za naše kupce ustvarimo vsebine, ki jih zanimajo. Pri nas pa bodo kupili zato, ker nas poznajo, smo jim všeč in nam zaupajo.

Včasih me kakšna stranka vpraša, če bo vsak obiskovalec njihovega bloga postal tudi kupec. Seveda ne. Kot tudi ne bodo vsi, ki so videli vaš oglas v reviji postali tudi vaši kupci. Ampak zagotovo si bodo ljudje bolj zapomnili vaš nasvet na blogu, ki jim je pomagal rešiti nek problem, kot pa oglas v reviji. S tem pa ste povečali možnost, da se na vas spomnijo, ko bodo potrebovali vaše izdelke ali storitve.

Vsebinski marketing je torej odgovor na vedno manjšo učinkovitost klasičnega marketinga.

Če se odločate za vsebinski marketing, sem za vas pripravil spodnjo infografiko, ki prikazuje najpomembnejše razlike med vsebinskim in klasičnim marketingom.

 

infografika-vsebinski-marketing-proti-klasicni-marketing-2

Preberite še:  Kaj je uredniški koledar in zakaj je nujen pri vsebinskem marketingu?

Pin It on Pinterest

Share This