Spremembe so težke. Želimo izboljšati stvari. Vendar nočemo ničesar spremeniti. Želimo izboljšati poslovanje podjetja. Vendar se oklepamo preteklosti. Ker se je vedno tako delalo.

Če ste delali 10 let na nek način, ga poznate in je varen. Na ta način ne tvegate toliko, kot če bi poskusili kaj novega.

Ker spremembe so tvegane.

Tudi, če veste, da bo potem bolje, bi vseeno raje vztrajali v trenutnem stanju. Ker ga poznate. In tudi, če je trenutno stanje mogoče slabo, ga poznate. Zato ni tako tvegano.

In bolj vas stisne pri srcu, če bi morali vse delati drugače, kot pa to, da vse delate isto, kot do sedaj in mogoče vaše podjetje propade.

Čeprav … Nočete, da bi podjetje propadlo, želite več kupcev in veste, da bi morali nekaj spremeniti.

Ampak, spremembe so težke.

Če bi se le zadeve na trgu spremenile. Če bi kupci dojeli, da imate vi najboljši izdelek. Če bi se le malce sreča obrnila na bolje. Če bi se vam vesolje nasmehnilo. Vsaj enkrat bi bilo lepo, da bi se stvari odvile tako, kot si vi želite.

Ne bodo se.

Vi nočete spremembe.

In stvari se ne bodo spremenile tako, kot bi vam ustrezalo.

Ampak, brez spremembe se ne bodo stvari spremenile.

Preberite še:  12 korakov do popolnega poslanstva podjetja (vodič)

Torej, kaj želite? Kaj resnično želite?

Če ne boste sami naredili prvega koraka in začeli spreminjati stvari, se stvari nikoli ne bodo spremenile. In za to ne bodo krivi drugi, ne bo krivo vesolje. Vesolje prav briga za vse nas. Vesolje je kaos.

Odgovorni smo sami.

Ko enkrat naredimo spremembo, ugotovimo, da sploh ni bilo tako težko. In da se ni nič katastrofalnega zgodilo. Tudi, če je bila sprememba mogoče slaba, se spet prilagodimo. In spet naredimo spremembo. In se prilagodimo.

Najbolj tvegano je, da nikoli nič ne spremenimo.

Najbolj varno je, da se neprestano prilagajamo in preizkušamo nove stvari.

Da na neuspehe gledamo kot na izkušnje. Vemo, kaj ne deluje. Gremo naprej, poskusimo kaj novega. Je bilo nekaj drugega uspešno? Super, ponovimo.

Tradicionalno oglaševanje ne deluje več. Ljudje so siti oglasov. Ker jih motijo, se v oglasih podjetja hvalisajo, pretiravajo in zavajajo. Ljudje so se naučili ignorirati oglase.

To pa ne pomeni, da ne želijo več nakupovati. Le način, kako želijo pridobivati informacije, ki jih potrebujejo pri nakupnem odločanju se je spremenil.

Ljudje želijo biti informirani in podučeni. Niso samo lutke na drugi strani ekrana, ki bodo izbrale tisto, kar jim televizija predvaja. Ne. Izbrali bodo zavestno. Ljudje so dojeli, da imajo moč, ker imajo vse informacije na dosegu roke v obliki pametnega telefona. In ne bojijo se ga uporabiti.

Preberite še:  Edinstvena prodajna prednost - kako jo ustvariti?

Poguglali bodo njihove želje, izzive in probleme. Pogovorili se bodo na Facebooku s prijatelji. Prebrali bodo nekaj blogov različnih podjetij in si prenesli kakšen e-vodič ali e-knjigo. Pogledali bodo na YouTube, kako deluje izdelek.

Prebrali, pogledali, poslušali bodo vse bloge, videe, slike in podcaste, ki jim imajo kaj pametnega za povedati. Odločitev bodo sprejeli takrat, ko bodo želeli in na podlagi toliko informacij, kot bodo želeli. Zdaj vejo enako ali celo več, kot prodajalec v trgovini, kjer bodo kupili.

Vsebinski marketing. To je marketing sedanjosti.

Z vsebinskim marketingom se kupcem približate na način, ki njim ustreza. Ponudite jim vsebine, ki jih želijo. V procesu nakupnega odločanja vzpostavite zaupanje. In zato kupci kupijo vaše izdelke ali storitve.

Prilagodite se kupcem, pomagajte jim in za njih ustvarite vsebine, ki jim bodo koristile.

Tako vas bodo opazili. Tako boste pridobili zaupanje.

In tako boste pridobili nove kupce.

Z vsebino. Ne z oglasi.

Le upajte si narediti spremembo.

Ne preživijo najmočnejši ali najbolj pametni. Preživijo tisti, ki se najbolje prilagajajo spremembam.

-Charles Darwin

Pin It on Pinterest

Share This