Včasih je pri spletni strani najtežje določiti, kaj naj bo sploh na njej.

Kaj je tisto, kar je pomembno izpostaviti? Kaj želimo predstaviti našim kupcem? Kaj bi naše kupce sploh zanimalo? S kakšno vsebino bomo obiskovalce naše spletne strani spremenili v naše kupce?

Takšna in podobna vprašanja si ponavadi postavljajo moje stranke, ki še nikoli niso imele spletne strani.

Ali pa so imele spletno vizitko ali manjšo spletno stran, kjer so bile navedene le osnovne informacije o podjetju.

Če se tudi vam še sanja ne, kje pravzaprav začeti, naj vam pomagam s seznamom petih podstrani, ki so izrednega pomena za vsako uspešno spletno stran. Teh 5 podstrani predstavlja jedro vaše spletne strani. Če boste v prihodnosti vašo spletno stran posodabljali z novimi podstranmi, boste lahko obdržali osnovno strukturo petih podstrani nespremenjeno.

1. Podstran ‘Domov’

Domača stran je pri večini spletnih strani najbolj obiskana podstran. Zato je seveda tudi najbolj pomembna podstran na vaši spletni strani.

V slovenskem prostoru se je za domačo stran uveljavilo ime ‘Domov’ in najboljše je, da jo tudi vi tako poimenujete. Razna druga (pa naj bodo še tako kreativna) imena, bodo vaše obiskovalce samo zmedla.

Kaj vse naj bo na vaši domači strani, si lahko preberete tukaj: 15 elementov, ki izboljšajo vašo domačo stran.

2. Podstran ‘O nas’

Na podstrani ‘O nas’ povejte nekaj več o vas samih. Predstavite vaše zaposlene, zgodovino vašega podjetja ter vizijo in poslanstvo podjetja. Povejte zgodbo, zakaj je vaše podjetje sploh nastalo in zakaj ste danes uspešni.

Nikar pa naj vas preveč ne zanese s samohvalo. Raje uporabite izjave vaših strank, ki so bile zadovoljne z vami.

S podstranjo ‘O nas’ lahko zvišamo stopnjo zaupanja vaših kupcev v vaše podjetje. To najlažje dosežemo s fotografijami vaših sodelavcev in izjavami vaših strank.

3. Podstran ‘Storitve’ ali ‘Izdelki’

Zdaj je čas, da predstavite vse izdelke in/ali vaše storitve. Vsebinsko jih umestite na podstran ‘Storitve’ ali ‘Izdelki’. Če imate manj storitev in izdelkov, ali pa imate zelo kratke opise, jih boste brez težav vse vključili na to podstran.

Če pa opazite, da je vsebine preveč za eno podstran, razmislite o dodatnih podstraneh. Če imate veliko vsebine (besedila in fotografij), priporočam, da vsak izdelek ali storitev postavite na svojo podstran. Če je te vsebine nekoliko manj, poskusite na svojo podstran vključiti skupino izdelkov ali storitev, ki imajo skupne značilnosti.

Četudi imate ogromno podstrani, s podrobnimi opisi produktov in storitev, jih na kratko predstavite tudi na podstrani ‘Storitve’ ali ‘Izdelki’. Kratkim opisom pa seveda dodajte povezave do ustreznih podstrani s podrobnejšimi opisi.

4. Podstran ‘Reference’

Kako se lahko kupec pred nakupom prepriča v kvaliteto vaših izdelkov ali storitev? Tako, da mu jih na podstrani ‘Reference’ predstavite s pomočjo fotografij ali videov.

Pri izdelkih je seveda jasno, da bo na fotografiji izdelek. Pri storitvah pa lahko predstavite končni rezultat opravljanja storitev (na primer frizura), ali pa fotografirate zaposlene in stranke med opravljanjem storitev (med na primer masažo).

Včasih so zelo smiselne tudi fotografije pred opravljanjem storitev ali pred uporabo določenega izdelka, ki jih kombiniramo s kasnejšimi fotografijami. Zelo znan primer so ‘Prej – potem’ fotografije, s katerimi lahko natančno predstavimo koristi naših izdelkov in storitev. Vendar bodite pri tem iskreni in ne obljubljajte ničesar, kar ne morete izpolniti.

5. Podstran ‘Kontakt’

Peta podstran, ki jo vsekakor želite imeti na vaši spletni strani, je podstran ‘Kontakt’. Predstavite vse kontaktne podatke, prek katerih vas lahko vaši kupci dosežejo in kupijo vaše izdelke in storitve.

Kupcem lahko komuniciranje nekoliko olajšate s kontaktnim obrazcem, ki ga lahko hitro in enostavno izpolnijo.

Če je fizična lokacija za vaše podjetje izrednega pomena (kot je za prodajalne, gostilne, frizerske salone …), na to podstran vključite zemljevid z navodili, ki kupcu olajšajo iskanje poti do vas.

Prav tako ne pozabite izpostaviti povezav do vseh socialnih omrežij, na katerih ima vaše podjetje ustvarjene profile ali strani.

Kontaktnemu obrazcu lahko dodate kratko vprašanje, če se želi oseba naročiti tudi na prejemanje e-novic in tako povečate število naročnikov na vaše novice. To je še posebej pomembno za vse, ki izvajate e-mail marketing.

Zaključek

To je torej 5 podstrani, ki si jih vaši kupci najbolj želijo pregledati na vaši spletni strani.

To seveda ne pomeni, da so to tudi vse podstrani, ki bodo vaše kupce zanimale. Vendar pa so te podstrani odlična odskočna deska za vsakogar, ki ne ve, kaj bi sploh vključil na spletno stran.

Kasneje lahko postopoma širite spletno stran in dodajate podstrani, ki so za vaše podjetje ustrezne. Mogoče pa dodatnih podstrani pravzaprav sploh ne potrebujete.

Nikar ne pozabite, da imate spletno stran zato, da prodaja vaše izdelke in storitve. Če bo neka podstran pripomogla k višji prodaji, ali pa izpolnila sekundarne cilje (boljši ugled, višja stopnja zaupanja pri kupcih …), se vam jo zagotovo izplača dodati na spletno stran.

Preberite še:  Kako je Janez ustvaril učinkovito spletno stran in pridobil več kupcev

Pin It on Pinterest

Share This