Če želite, da se vaša vsebina znajde čim višje na Googlu (in drugih iskalnikih), hkrati pa nočete plačevati za oglaševanje, je potrebno vaše vsebine optimizirati za iskalnike.

Višje kot je uvrščena vaša vsebina, več možnosti imate, da bo kdo kliknil na povezavo in si ogledal vašo vsebino.

Okoli 90% ljudi pregleda le prvo stran Googla. Če ste na tretji strani, vas bo videl le še slab odstotek ljudi.

Pri nekaterih ključnih besedah zato obstaja ogromna konkurenca, ko se želi veliko različnih spletnih strani uvrstiti na prvo stran.

Zmagajo le tisti, ki imajo najbolje optimizirane spletne strani.

Kaj vpliva na to, kako visoko se bo spletna stran uvrščala na Googlu?

Ogromno stvari.

Mogoče ste pomislili, da bi vašo ključno besedo čim večkrat ponovili v besedilu in na ta način okoli prenesli Google. In se takoj uvrstili na prvo stran.

Ne bo šlo tako enostavno.

Ne samo, da to ne bo imelo učinka, ampak vas lahko Google celo kaznuje zaradi kopičenja ključnih besed.

Vaša spletna stran se bo zaradi pretirane uporabe ključnih besed uvrščala nižje in ne višje.

Optimizacija spletne strani za iskalnike ali s kratico SEO (search engine optimization) zajema vrsto dejavnikov, ki vplivajo na uvrščanje spletne strani v Googlu in drugih iskalnikih.

 

Pomembni dejavniki, ki vplivajo na SEO na sami spletni strani so:

  • Kvalitetna vsebina, ki jo iskalniki določajo posredno prek:
    • števila obiskovalcev, ki se vračajo na vašo spletno stran,
    • času, ki ga obiskovalci preživijo na vaši spletni strani,
    • iskanja vaše blagovne znamke na Googlu, itn.
  • Dolžina objavljene vsebine (daljše je boljše)
  • Uporaba ključnih besed v besedilu, naslovih, URL-ju in slikah
  • Pogosto objavljanje novih vsebin
  • HTML označbe glavnega naslova (<h1>), podnaslovov ( <h2>, <h3> …), meta opis vsebine
  • Optimizacija slik (naslov, opis, URL, alt text)
  • Interne povezave (na našo spletno stran)
  • Zunanje povezave (na zunanje spletne strani)
  • Hitrost spletne strani
  • Odziven dizajn prijazen pametnim telefonom
  • Prepletenost povezav med vsemi podstranmi
  • Uporaba varne povezave HTTPS
Preberite še:  5 podstrani, ki jih kupci želijo videti na vaši spletni strani

Pomembni dejavniki, ki vplivajo na SEO izven spletne strani so:

  • avtoriteta ter starost domene in spletne strani
  • povezave iz drugih spletnih strani na našo spletno stran, pri čemer je pomembna:
    • kvaliteta povezav,
    • število povezav,
    • sidrno besedilo.
  • socialni mediji, pri čemer je pomembno:
    • kdo deli vaše objave in
    • koliko ljudi je delilo vašo objavo

 

Kljub temu, da sem naštel kar nekaj dejavnikov, ki vplivajo na položaj vaše spletne strani na Googlu, to niso vsi dejavniki.

Obstaja jih še več.

Nekateri so bolj pomembni kot drugi.

Na nekatere sploh nimate vpliva.

In s časom se spreminjajo, tako kot Google prilagaja iskalniški algoritem.

Vendar vam ni potrebno začeti z vsem naenkrat.

 

Začnite tam, kjer boste v najkrajšem času in z najmanjšim trudom dosegli največ. Ko pripravljate blog zapise, jih tudi optimizirajte za iskalnike.

 

Pripravite blog zapis, ki je optimiziran za iskalnike

  • Raziščite ključne besede, na katere se želite visoko uvrščati,
  • izberite eno ključno besedo,
  • pripravite blog zapis, ki je koristen za vašo nakupno persono in v besedilu nekajkrat uporabite izbrano ključno besedo ter tudi njene sopomenke,
  • uporabite ključno besedo v naslovu (besede na začetku naslova imajo večjo težo za iskalnike),
  • uporabite ključno besedo v URL-ju, oz. povezavi do vašega blog zapisa,
  • vključite ključne besede v podnaslove,
  • uporabite slike, ki imajo ključno besedo v naslovu, opisu, URL-ju in alt text-u,
  • dodajte nekaj povezav do drugih podstrani na vaši spletni strani,
  • dodajte kakšno povezavo do drugih pomembnih spletnih strani, ki so sorodne vaši,
  • dodajte gumbe za lažje deljenje vsebine na socialnih omrežjih,
  • objavite daljša besedila (daljše kot je, boljše je za rangiranje na iskalnikih),
  • besedilo naj bo berljivo, da se obiskovalci zadržijo dlje časa na vaši spletni strani (odstavki, odebeljene črke, slikovno gradivo, dizajn strani …).
Preberite še:  15 elementov, ki izboljšajo vašo domačo stran

 

Mogoče se vam zdi postopek optimizacije blog zapisa zapleten, vendar ga boste z nekaj vaje hitro osvojili. Optimizacijo boste opravili v nekaj minutah med pisanjem vsebine ter ob objavi blog zapisa.

Ne pozabite si zabeležiti vaših ciljnih ključnih besed ter sproti preverjati uspešnost pri uvrstitvah vaše spletne strani na Googlu.

Pa srečno pri optimizaciji vaše spletne strani in upam, da dosežete prvo stran Googla!

Pin It on Pinterest

Share This