Vizija je navdihujoč opis tega, kar želi vaše podjetje doseči v prihodnosti. Kaj vse lahko vaše podjetja doseže? Če gre vse po vaših načrtih, kakšna je slika idealne prihodnosti vašega podjetja?

V procesu oblikovanja vizije boste ugotovili kakšne so vaše želje in kako jih lahko tudi dosežete. Ko boste pričeli razmišljati o vaši viziji, vam bodo kar naenkrat po glavi hodile zamisli o ciljih in o vsem kar je potrebno narediti, da dosežete vašo sanjsko prihodnost. In to je eden od pomembnejših razlogov za opredelitev vaše vizije – motivacija za doseganje vaših sanj.

Zakaj pa je potrebno vizijo opredeliti? A ni dovolj, da si nekaj želimo doseči?

Vsekakor je pozitivna naravnost blagodejna za vašo motivacijo. Vendar vam želja sama po sebi ne pove, kaj morate narediti, da jo dosežete. In niti ne morete natančno opredeliti, kaj točno si sploh želite. Z vizijo pa natančno opredelite kam želite priti. In natančno veste, od česa je vaša vizija odvisna. Natančno veste, da če naredite to in to, bo rezultat tak in tak.

Ko podjetja opredelijo svoje poslanstvo, vizijo in cilje, v povprečju dosegajo veliko boljše poslovne rezultate kot pred tem. Čeprav redko katero podjetje doseže svojo vizijo, so podjetja z vizijo veliko bolj uspešna, kot tista brez vizije. Namreč, ko resnično dojamete kam želite priti, je iskanje poti do cilja že veliko lažje.

Preberite še:  12 korakov do popolnega poslanstva podjetja (vodič)

Kako napišemo navdihujočo vizijo

  • Ciljajte visoko

Nizki cilji so nesmiselni. Bolj realni bomo kasneje, ko bomo določali cilje, strategije in taktike. Vizija naj bo osredotočena na popolno stanje, ki ga morda nikoli ne boste zares dosegli. Naj vam vizija odpre oči in ponudi vpogled v najboljši možen scenarij, ki si ga lahko zamislite.

Kvaliteta vaše vizije bo določila stopnjo uspeha, ki ga je vaše podjetje sposobno doseči.

  • Izberite časovni okvir

Za nekatera podjetja je ta okvir lahko 3 leta, za druga morda 5, 6 ali 10 let. Ali celo več. Tu gre za popolnoma vašo odločitev, pomembno pa je, da razmišljate dolgoročno.

  • Vizualizirajte

Predstavljajte si, da ste odpotovali v prihodnost za toliko let, kot ste izbrali časovni okvir (na primer 10 let) in poznate preteklost vašega podjetja. Zaprite oči in si predstavljajte kaj trenutno počnete, kaj ste dosegli, kaj govorijo o vašem podjetju? Na katere dosežke vašega podjetja ste najbolj ponosni? Pred sabo imate časopis in na naslovnici pišejo o vašem podjetju. Kaj pišejo? Prepišite to, kar pišejo o vas in vašem podjetju.

Kakšna naj bo vizija podjetja

Zaobjemite vse kar ste napisali do sedaj in besedilo strnite v kratko, močno, navdihujočo vizijo, ki nemudoma ustvari sliko prihodnosti vašega podjetja.

Vaša vizija naj bo:

  • Kratka (napišite največ 25 besed)
  • Ambiciozna
  • Jasna
  • Čustvena
  • Močna
Preberite še:  Boste z vsebinskim marketingom razkrili vaše poslovne skrivnosti?

Marsikomu je pisanje vizije mučno opravilo. Vendar se kljub temu prisilite in si vzemite nekaj trenutkov zase in za prihodnost vašega podjetja. Razmislite in zapišite nekaj močnih stavkov, ki vas bodo navdihnili. Ko boste začeli tuhtati, kako boste dosegli vašo vizijo, takrat ste pripravili dobro vizijo. Vizija podjetja vas je pripravila do tega, da si zaželite spremembe in vas navdihnila za iskanje poti do uresničitve vaše vizije.

Pin It on Pinterest

Share This