Naj vam povem zgodbo o treh podjetnikih, ki so se pred enim letom odločili za izdelavo spletne strani. Zakaj? Da prodajo svoje izdelke in storitve, seveda.

Mizar Uroš je na splet postavil samo osnovne podatke o svojem podjetju – njegov naslov, telefonsko številko in zraven je še napisal, da se ukvarja z mizarstvom. ”Kupci bodo že poklicali, če bodo želeli kaj kupiti, kajne?” je povedal svoji ženi.

Frizerka Metka je ubrala drugačno pot. Na spletno stran je vnesla vse mogoče popuste, oglase in promocijska besedila proizvajalcev lasne kozmetike. ”Kupce je treba bombardirati z oglasi, sicer ne pridejo!” je samozavestno povedala prijateljici.

Avtoličar Janez pa je na svoji spletni strani poleg storitev, ki jih opravlja, predstavil tudi koristi, ki jih njegove stranke dobijo, če izberejo njegovo podjetje. Poleg tega enkrat tedensko na blogu objavi nasvet, kako lahko sami poskrbimo za manjše praske na avtu. ”Naj se moje stranke nič ne sekirajo, če imajo zdrsan avto.” govori že od kar je ustanovil podjetje.

Pa poglejmo, kaj se dogaja pri vseh treh podjetnikih danes.

Mizar Uroš pravi, da nima skoraj nič obiskov na spletni strani in da ga skoraj noben ne najde na Googlu. Zaradi spletne strani ni dobil nobenega kupca. ”Spletno stran je danes pač treba imet, ampak kaj, ko je samo strošek.” sam pri sebi zavzdihne.

Preberite še:  5 podstrani, ki jih kupci želijo videti na vaši spletni strani

Frizerka Metka pravi, da ima njena spletna stran nekaj obiskov, vendar ni dobila nobene nove stranke. Sicer pa je dobila nekaj ponudb dobaviteljev lasne kozmetike. ”Saj noben oglas ne deluje takoj.” je dejala prijateljici in dodala: ”Ta mesec bom dala še nekaj storitev v akcijo, pa bodo stranke prišle.”

Avtoličar Janez pa je kar zadovoljen, prejel je kar nekaj novih strank. Na spletni strani je najbolj obiskan njegov blog zapis o poliranju avta. Največ novih strank želi, da jim spolira avto tako, kot je o tem napisal na blogu.

Zakaj spletna stran avtoličarja Janeza prodaja?

Ker ima Janez na spletni strani veliko vsebine, ki jo tudi redno posodablja, se na iskalnikih kot je Google uvršča visoko. Zato ga potencialni kupci lažje najdejo.

Zaradi kvalitetne vsebine se potencialni kupci dlje časa zadržijo na spletni strani. Janezu pričnejo zaupati, da je strokovnjak na svojem področju in da bo korektno opravil svoje delo.

Ko preberejo koristi, ki jih dobijo pri Janezu, natančno vejo, da je to edino podjetje, ki lahko reši njihov problem. Zato pokličejo Janeza in postanejo njegova stranka.

Vaši potencialni kupci morajo najprej najti vašo spletno stran. Ampak če vas najdejo, to še ne pomeni, da bodo od vas tudi kupili. Predstavite jim vsebine s katerimi boste zgradili zaupanje. Šele nato jih lahko navdušite z unikatnimi koristmi, ki jih lahko z izdelki in storitvami ponudite. Prodaja, ki sledi, pa je le logičen zaključek celotnega nakupnega procesa vaših kupcev.

Pin It on Pinterest

Share This