Cilj vsebinskega marketinga je popolnoma enak drugim oblikam marketinga. Pridobiti več kupcev ter obstoječim prodati več.

Razlika je v tem, kako isti cilj dosežemo z vsebinskim ali katerim drugim marketingom.

Kako deluje vsebinski marketing?

Pri vsebinskem marketingu naše kupce pritegnemo in pridobimo z vsebinami, ki so za njih uporabne, koristne in zanimive.

S tradicionalnim marketingom, ki sloni pretežno na oglaševanju, skušamo naše potencialne kupce zmotiti z oglasi in jim vsiliti naša sporočila. Potem pa upamo, da bo čim višji delež ljudi, ki je videl naš oglas, tudi kupil izdelek ali storitev.

Z vsebinskim marketingom ustvarjamo in delimo vsebine, ki jih vaši kupci želijo prebrati, videti ali slišati.

Z našimi kupci zgradimo odnos, jim postanemo všeč, nam pričnejo zaupati in postanejo naši zvesti kupci.

Vsebinski marketing ni naključno pisanje besedil. Vsebine ustvarjamo na podlagi predhodno zastavljene marketinške strategije. Tako vemo, katere vsebine moramo ustvarjati, da pridobimo več kupcev.

Lahko pišete o nečem, kar vas zanima. Vendar, če nimate v ozadju storitve ali izdelka, ne boste mogli prodati ničesar. In to ni vsebinski marketing. Vsebin, ki podjetju ne bodo prinesle več kupcev in izboljšale prodaje, ne ustvarjamo. Pika.

Ampak, zakaj bi sploh potrebovali vsebinski marketing?

A ni lažje kupiti nekaj oglasov in dobiti nekaj strank?

Seveda.

Vendar smo se ljudje naučili postati slepi in gluhi za oglasna sporočila. Reklam ne vidimo več. Nočemo, da nas prekinjajo. Nočemo, da nas zmotijo in nam želijo ukrasti pozornost.

Želimo pa informacije, najti rešitve za naše probleme, poznati razlike med izdelki, se naučiti uporabljati izdelke kot mojstri, izbrati najboljšo storitev. Želimo informacije. In če je možno, se želimo ob tem še zabavati.

In zato je vsebinski marketing učinkovit.

Kupcem se približa na način, ki jim ustreza. Ponudi jim vsebine, ki jih želijo. V procesu nakupnega odločanja se vzpostavi zaupanje. In zato kupci kupijo.

Vendar kje začeti z vsebinskim marketingom?

Začnemo kar pisati? Vendar o čem? Za koga?

Preberite še:  Pripovedovanje zgodb (storytelling) v vsebinskem marketingu

Ne.

Najprej je potrebno pripraviti marketinško strategijo vsebinskega marketinga.

Potrebno je določiti vaše poslovne in marketinške cilje, ugotoviti za katere kupce pišete in katere vsebine je potrebno pripraviti glede na njihovo nakupno pot.

Da lahko vse aktivnosti potekajo dosledno in tekoče, si pomagajte z uredniškim koledarjem.

Celoten načrt vsebinskega marketinga predstavite z datumi, naslovi in preostalimi podatki o vsebini, ki jo boste ustvarili. Tako imate vedno pregled nad vsebino, ki jo je potrebno ustvariti in nad koraki, ki jih je potrebno prehoditi do uresničitve vaših ciljev.

Pa vi – že izvajate vsebinski marketing?

Pin It on Pinterest

Share This