S tradicionalnim marketingom skušamo zmotiti pozornost ljudi, od česar koli pač počnejo in jo usmeriti na naše podjetje. To naredimo z oglasom. Če gledate televizijo, vas zmotimo z oglasi. Če poslušate radio ali berete časopis, prav tako.

Vendar kupci vsakodnevno brskajo po spletu in iščejo rešitve za njihove probleme ali izzive, se izobražujejo, družijo in seveda tudi zabavajo.

Kaj pa, če kupcem damo tisto, kar jih dejansko zanima? Kaj pa, če kupcem pomagamo najti vzrok njihovega problema in jim pomagamo pri tem, da ga rešijo?

Kaj je vhodni (inbound) marketing?

Namesto, da kupce motimo z našimi oglasi, jim raje ponudimo brezplačne vsebine, ki jih zanimajo. To je vhodni (inbound) marketing.

To pa pomeni drastičen premik v razmišljanju. Namesto, da razmišljamo, kako bomo naš izdelek prodali, moramo pričeti razmišljati, kako lahko pomagamo kupcem. Kaj vse naše kupce zanima, kaj jim povzroča največ težav, kako jim lahko izboljšamo življenje?

In ko to ugotovimo, pripravimo brezplačne vsebine, ki jih naši kupci tako ali tako že iščejo na spletu. In s takšno vsebino jim pomagamo. Pritegnemo jih na nevsiljiv način (ker nas pravzaprav sami najdejo) in postopno gradimo na zaupanju. In ko želi kupec kupiti, bo kupil od nas. Seveda, ker nas dobro pozna in nam najbolj zaupa.

Kako vhodni (inbound) marketing deluje?

Vhodni (inbound) marketing deluje tako, da pritegne neznance, da postanejo obiskovalci naše spletne strani. Potem pretvorimo obiskovalce spletne strani v naše potencialne kupce. Nato potencialnim kupcem, ki želijo kupiti, prodamo. Naše kupce navdušujemo še naprej in postanejo naši promotorji, ki nas z veseljem priporočajo drugim ljudem.

Poglejmo te štiri aktivnosti malce bolj podrobno:

  • Najprej pritegnemo neznance, da postanejo obiskovalci naše spletne strani. Pri tem smo selektivni, saj želimo, da našo spletno stran obiščejo samo naši idealni kupci. V vhodnem marketingu idealne kupce imenujemo nakupne persone.
  • Ko so obiskovalci na naši spletni strani, jih želimo pretvoriti v potencialne kupce. To storimo tako, da dobimo kontaktne podatke obiskovalcev spletne strani (vsaj njihov e-mail naslov). V zameno potencialnim kupcem damo brezplačne vsebine, ki jih zanimajo, npr. e-knjigo ali video vodič.
  • Imamo kontakte potencialnih kupcev, ki se zanimajo za naše izdelke in storitve. Zdaj jim skušamo na nevsiljiv način prodati. Pri tem nam pomagajo različna orodja, ki nam pomagajo ugotoviti, kateri potencialni kupci so pripravljeni postati kupci in kateri še ne.
  • S tem, ko nekdo kupi naše izdelke ali storitve, nanj ne pozabimo. Raje ga skušamo še naprej navduševati. In ne glede na to, ali so naši kupci ali ne, zanje še naprej ustvarjamo brezplačne vsebine, ki jim koristijo. Iz kupcev bomo tako ustvarili zadovoljne promotorje, ki bodo naše podjetje priporočali tudi drugim ter še naprej in v večjem obsegu kupovali naše izdelke in storitve.
Preberite še:  9 pogostih napak pri vsebinskem marketingu, ki se jim raje izognite

Vhodni marketing učinkuje, ker pomagamo kupcem. Namesto, da potencialnim kupcem vsiljujemo oglasna sporočila, raje pripravimo vsebine, ki kupce zanimajo in jih tudi iščejo. In tako kupcem omogočimo, da nas sami najdejo. Prodaja, ki sledi, je le logična posledica tega, da smo nekomu pomagali in smo pri njem pridobili zaupanje.

Pin It on Pinterest

Share This