Zakaj bi ustvarjali vsebine in tako brezplačno pomagali kupcem rešiti njihove probleme? Če opišete rešitev za nek problem, si bodo kupci znali pomagati sami. Torej vas ne bodo rabili. Konkurenti pa bodo videli, kako vi to delate in vas bodo kopirali. Zakaj bi torej razkrivali poslovne skrivnosti?

Strah pred razkrivanjem preveč informacij in poslovnih skrivnosti je čisto normalen pri vseh, ki se prvič spoznajo z vsebinskim marketingom.

Vsa ta leta iščete in razvijate najboljše načine za izdelavo izdelkov in skrbno izboljšujete opravljanje storitev, zdaj pa bi morali vse te podatke razkriti?

Groza, ne?

Vendar to ni res.

Vsebinski marketing od vas ne zahteva, da razkrivate vaše poslovne skrivnosti. V bistvu tako ustrelite popolnoma mimo. Z vsebinskim marketingom ustvarjate vsebine, ki pomagajo vašim kupcem. To ne pomeni, da razkrijete najmanjšo podrobnost izdelave vašega izdelka, ampak pomagate kupcu uporabiti vaš izdelek tako, da odpravi njegov problem.

Najprej pa je treba ločiti med dejanskimi poslovnimi skrivnostmi in informacijami, za katere samo vi mislite, da so vaše poslovne skrivnosti.

Kako to preprosto ugotovite?

Poiščite vaše poslovne skrivnosti na Googlu.

Na primer, da imate vulkanizerstvo. Vas je strah, da bi ljudje odkrili, kako se zamenja gumo na avtu?

Če vtipkamo v Google ‘kako zamenjati gumo na avtu’, nam najde približno 46.200 rezultatov.

Kako to, da ste imeli do sedaj stranke, če trenutno obstaja 46.200 rešitev za vaše kupce, ki se sprašujejo, kako zamenjati gumo na avtu?

Preberite še:  Kako deluje vsebinski marketing?

Če bi tudi sami o tem nekaj napisali, bi zgubili vaše stranke? Ali bi mogoče dobili kakšno novo stranko, ki bo videla, da se spoznate na svoje delo?

Skoraj vse, kar iščete, boste danes našli na spletu. Obstaja ogromna verjetnost, da je o neki stvari nekdo že nekaj napisal in javno objavil.

Če je mogoče najti načrte za 3D printanje pištole in navodila za izdelavo domače jedrske elektrarne, potem bo nekje nekdo pisal tudi o tem, kako zamenjati sprednjo zgornjo roko pri avtu Alfa Romeo 147, letnik 2001.

No, pištole in jedrske elektrarne ne potrebujem. Sem pa iskal rešitev za mojo Alfo, ki pred nekaj leti ni naredila tehničnega pregleda. In ko sem prebral nekaj člankov in vodičev o menjavi roke pri Alfi 147, letnik 2001, sem se hitro podučil, da je to pogosta težava pri tem modelu avta. Prav tako sem našel podrobna navodila s fotografijami, ki prikazujejo celoten postopek menjave zgornjih rok.

Kaj sem dejansko naredil?

Sam nič.

Nisem imel orodja, pa tudi časa, da bi to opravil. Čeprav bi lahko sledil podrobnemu vodiču, tudi ustreznega znanja nisem imel. Kaj pa, če gre še kaj drugega narobe, če še kaj dodatno poškodujem? Pa še naročiti bi moral pravilen rezervni del in najti primeren prostor za popravilo in tako naprej.

Raje sem to delo zaupal mehaniku, ki si je vzel čas, da je vse fotografiral in napisal vodič. Že kakšno leto nazaj sem opazil nekaj njegovih nasvetov glede tega modela, tako da sem ga na nek način že malce poznal. Ja, očitno se spozna na to delo in verjetno bi lahko vse skupaj opravil z zavezanimi očmi. Ponoči. Ja, mojster. In k sreči je imel že tisti teden čas, da vse skupaj zamenja in popravi.

Preberite še:  Pripovedovanje zgodb (storytelling) v vsebinskem marketingu

Če vas skrbi, da bo nekdo vaše vsebine uporabil, da sam naredi izdelek ali storitev – nekdo sigurno bo. In ja, nekateri vaši konkurenti bodo videli vašo vsebino.

Število ljudi, ki bodo sami poskušali nekaj narediti, bo majhno. Konkurenca verjetno že sedaj počne podobno ali celo enako kot vi, tako da ne bodo izvedeli nič novega.

Pokazali pa boste, da se spoznate na to, kar delate. Sploh pa ni potrebno, da kupcem predstavite postopke, kako izdelate izdelke, kako jih prodate in kako opravite storitve. Osredotočite se raje na to, kako vaši izdelki in storitve pomagajo kupcem. Predstavite jim načine uporabe izdelka, ali kako učinki opravljenih storitev trajajo dlje in podobno.

Če pa že nekdo poskuša narediti kar ste pisali, bo ugotovil, da vi delate bolje, ceneje, hitreje, bolj prijetno, bolj učinkovito ali kako drugače. Tukaj pride do izraza vaša konkurenčna prednost, ki pritegne vaše kupce, hkrati pa jasno prikaže razliko med vami in vašimi konkurenti.

Najbolj pogosto pa se zgodi nekaj tretjega. Ljudje preberejo vaše članke, ker jim pomagajo najti rešitev za njihove probleme, ker jih morda zabavajo in so jim zanimivi. In ko potrebujejo izdelek ali storitev, se najprej spomnijo na vaše podjetje. Z vsebinami vaši potencialni kupci prejemajo vrednost in ker jim pomagate, vas želijo spremljati še naprej.

Preberite še:  7 razlogov, zakaj je nakup e-mail seznama zelo slaba ideja

Seveda ne bodo kupci našli vaš prvi in edini članek, vam takoj zaupali in kupili vse kar ponujate. Ne, to je utopično.

Ustvarjati boste morali veliko vsebine in to v rednih časovnih intervalih. Vsebina bo morala biti kvalitetna in koristna vašim kupcem. In večkrat, ko bo nekdo prebral vašo vsebino, bolj si bo zapomnil vaše podjetje in več možnosti boste imeli, da bo postal tudi vaš kupec. Vsebinski marketing je tek na dolge proge.

Vaših kupcev ne zanima vaš izdelek ali storitev, ampak le to, kako jim bo koristil.

Kupca ne zanima kosilnica za travo, ampak želi urejeno zelenico, kjer se bo lahko igral z njegovimi otroki. Pripravite vodič, kako z vašo kosilnico pokositi travo na pet različnih načinov. Posnemite video, ki prikazuje, kako se kosilnica uporablja varno. Razložite, kako delujejo rezila in zakaj je to pomembno.

Ste s tem razkrili vaše poslovne skrivnosti?

Najverjetneje ne.

Ste pa pomagali vašim kupcem.

Večkrat kot vaši potencialni kupci preberejo, gledajo ali poslušajo kar imate za povedati, bolj si vas zapomnijo in bolj vam zaupajo. In ko želijo kupiti izdelek ali storitev, obstaja velika možnost, da bodo kupili pri vas.

Pin It on Pinterest

Share This