Vsebinski marketing

Marketing, ki spet deluje.
Pritegnite pozornost na nevsiljiv način
Pridobite visoko motivirane potencialne kupce
Pridobite več kupcev

Zakaj vsebinski marketing deluje?

Ljudje so postali gluhi in slepi za oglase.

Namesto, da jih motimo in jim skušamo ukrasti pozornost z oglasi, jim ponudimo nekaj boljšega.

Našim kupcem ponudimo vsebine, ki jih iščejo. Vsebine, ki jih želijo videti, prebrati ali slišati. Vsebine, ki jih bodo resnično veseli in jih bodo celo delili tudi s svojimi prijatelji.

Z vsebinskim marketingom se nam ni potrebno boriti za pozornost naših kupcev. Kupci našemu podjetju namenijo pozornost, ker ustvarjamo, objavljamo in delimo vsebine, ki so za njih koristne, zanimive in jih zabavajo. Z marketinško strategijo pa poskrbimo, da obiskovalci in potencialni kupci postanejo tudi naši kupci.

Vsebinski marketing deluje preprosto zato, ker je vašim kupcem všeč.

Pridobite več kupcev z vsebinskim marketingom!

Strategija

Kako pritegniti več potencialnih strank? Kako dobiti več kupcev? Kako izboljšati prodajo?

Pripravim strategijo vsebinskega marketinga, s katero se začrta jasna pot do uresničitve vaših zastavljenih ciljev.

Pomagam vam pripraviti celotno marketinško strategijo:

  • določanje nakupnih person,
  • določanje nakupnih poti,
  • izdelava uredniškega koledarja.

Vsebine

Vaši kupci bodo videli in prebrali le kvalitetne vsebine.

Želite izboljšati in pospešiti učinkovitost vašega vsebinskega marketinga?

Kreiram vrsto vsebin, ki bodo vaše kupce pritegnile in jih navdušile:

  • pišem SEO optimizirana besedila za višje uvrstitve v iskalnikih,
  • pišem blog zapise za vaš blog ali vas pri pisanju usmerjam in vam svetujem,
  • napišem in grafično oblikujem e-knjige,
  • grafično oblikujem različno slikovno gradivo,
  • pripravljam besedila za marketing socialnih omrežij,
  • pišem besedila za e-mail marketing.

Paketi vsebinskega marketinga

Loki

Za vse, ki ne vejo, kako in kje začeti, vsebine pa bodo ustvarjali sami.
R
Marketinška strategija
Q
0 blog zapisov na mesec
Q
0 e-knjig na leto
Q
0 pristajalnih strani
Q
Povzetki za e-mail marketing
Q
Povzetki za socialna omrežja

Thor

Najboljša izbira za podjetja, ki želijo strateško usmeritev in kvalitetne vsebine.
R
Marketinška strategija
R
1 blog zapis na mesec
R
1 e-knjiga na leto
Q
0 pristajalnih strani
Q
Povzetki za e-mail marketing
Q
Povzetki za socialna omrežja

Odin

Super za podjetja, ki želijo hitrejše rezultate vsebinskega marketinga.
R
Marketinška strategija
R
4 blog zapisi na mesec
R
2 e-knjigi na leto
R
2 pristajalni strani
R
Povzetki za e-mail marketing
R
Povzetki za socialna omrežja

Pogosta vprašanja

Kaj vsebuje kreiranje blog zapisa?
  • Raziskava področja pisanja.
  • Kvalitetno napisano besedilo, ki bo privlačilo kupce na vašo spletno stran še 5, 10 ali 50 let pozneje.
  • Priprava najmanj petih zelo privlačnih naslovov za članek, tako da lahko izberete najboljšega.
  • SEO optimizacija članka (ključna beseda v besedilu, naslovu, podnaslovih, pisanje meta opisa).
  • Najmanj 2 reviziji besedila z vami in dodatni popravki glede na vaše želje.
Kaj vsebuje marketinška strategija?
Strategija vsebinskega marketinga vključuje določanje marketinških ciljev, določanje nakupnih person, opredelitev nakupne poti in kreiranje uredniškega koledarja, kjer so opredeljene vse vsebine za eno leto. Ker je marketinška strategija izdelana za vsako podjetje unikatno, lahko vsebuje tudi druge elemente (nastop na socialnih omrežjih, načrt e-mail marketinga …)
Noben paket nam ne ustreza, lahko dobimo individualno ponudbo?
Seveda. Če imate na primer del strategije že pripravljen, lahko pripravim le uredniški koledar. Lahko izberete več ali manj blog zapisov. Zapisi so lahko krajši ali daljši. Namesto e-knjige lahko ustvarim e-priročnik, študijo primera, scenarij za video vodič in tako naprej. Vsakemu podjetju pripravim unikatno ponudbo, ki vsebuje samo tiste storitve in v takšnem obsegu, kot jih dejansko potrebuje. Možno je tudi naknadno spreminjanje obsega storitev.
Koliko besed ima en blog zapis?
En blog zapis (v zgornjih paketih) vsebuje približno 600 besed. Lahko pa pripravim tudi krajše ali daljše blog zapise.
Kako poteka pisanje blog zapisov?
Pri vseh besedilih skrbno raziščem tematiko in jih napišem. Naslednji dan besedilo še enkrat pregledam, dopolnim in spremenim. Temu sledijo še (najmanj) dve reviziji z vami in popravki glede na vaše želje. S takšnim procesom pisanja vsebin lahko zagotovim kvalitetne vsebine, ki so jasne, berljive in privlačne za vaše kupce. Hkrati pa so tudi SEO optimizirane in ne vsebujejo ‘balasta’.
Kaj spada v pristajalno stran?
Pripravim besedilo na pristajalni strani, ki usmeri in prepriča obiskovalca v neko dejanje ali aktivnost – na primer prenos e-knjige, naročilo na e-novice … Pristajalna stran vključena v paket vsebuje približno 400 besed. Glede na vaše želje lahko pripravim krajšo ali pa bolj obsežno pristajalno stran.
Koliko besed ima e-knjiga?
E-knjiga (v zgornjih paketih) vsebuje približno 1500 besed. Lahko pa pripravim tudi krajšo ali daljšo e-knjigo (odvisno od vaših želja).
Ali je v paketih vključeno tudi grafično oblikovanje?

Ne, ker vam želim prepustiti izbiro izvajalca grafičnega oblikovanja. Z veseljem vam ponudim tudi oblikovanje vseh vsebin, lahko pa izberete kakšno drugo podjetje ali oblikovalca. Kot sami želite.

Ponudba za vsebinski marketing

Izpolnite spodnji obrazec in poslal vam bom individualno ponudbo za vaš vsebinski marketing.

Ime in priimek*:

E-pošta*:

Podjetje:

Na kratko opišite vaše želje:

Pin It on Pinterest